DeathTrip – Kampanjeuke i Trondheim

I hele uke 44 har MA-Ungdom satt fokus på rus i trafikken i Trondheim.

I hele uke 44 har MA-Ungdom satt fokus på rus i trafikken i Trondheim. Budskapet er blitt spredt på sosiale medier, gjennom kinoreklame og plakater i byen. Det hele toppet seg torsdag kveld med visning av kampanjeutstillingen DeathTrip – On the road utenfor Lerkendal Stadion før kampen mellom RBK og Zenit. Her fikk publikum testet fotballkunstene sine med promillebriller. Det gikk ikke alltid like bra. I tillegg ble filmen vist på storskjerm foran 20.000 publikummere før kampen.

MA-Ungdom har brukt en kampanje laget av elever ved Tiller vgs i 2016 gjennom DeathTrip. Kampanjeuken vil vi oppsummere som svært vellykket!

Vi fikk henge opp plakater på blant annet bensinstasjoner, kjøreskoler og kafeer. 

Barn og voksne i alle aldre fikk prøve å sparke fotball med promillebriller. 

DeathTrip – On the road på utsiden av Lerkendal Stadion.