Vil du lage din egen kampanje mot ruskjøring?

DeathTrip i Norge feirer 10 år i 2018. I den forbindelse ønsker vi nå å invitere ALLE under 26 år til å lage sin egen holdningskampanje med samme tema.

DeathTrip er konkurranse for videregående elever der målet er å lage den beste holdningskampanjen mot rus i trafikken. DeathTrip i Norge feirer 10 år i 2018. I den forbindelse ønsker vi nå å invitere ALLE under 26 år til å lage sin egen holdningskampanje med samme tema.

Kriteriet for konkurransen er en kampanjefilm på 30 sekunder og minst en tilhørende plakat. Både enkeltpersoner og grupper oppfordres til å delta. Les retningslinjene for konkurransen her.

Det er publikum som avgjør hvem som har laget den beste kampanjen gjennom å avgi sin stemme på Facebook.

Premien er på kroner 20.000 og kampanjen som vinner vil bli brukt i forbindelse med julen 2018 på utvalgte kinoer, kjøpesentre og på sosiale medier.