I DeathTrip prosjektet utfordrer vi ungdom til å lage den beste kampanjen for en rusfri trafikk, rettet mot sin egen målgruppe. Over 1000 elever er med i konkurransen hvert år. Her ser du noen av finalebidragene.
Vinnerbidrag
No extra life (vinner Beste interaktive produkt 2022)- Hamar Katedralskole ...
Jævlig unødvendig (vinner Folkets Favoritt 2022)- Horten vgs ...
Polet drive thru (vinner 2022)- Risør vgs ...
«Ingen match» (vinner Folkets Favoritt 2021)- Horten vgs ...
Det blir for dumt (vinner 2021)- Drømtorp vgs ...
Ikke kjør med ølbriller (vinner 2020)- Elvebakken vgs ...
Kjøretur med døden (vinner «Folkets favoritt» 2020)- Drømtorp vgs ...
Prisen å betale (vinner «Årets plakatserie» 2020)- Elvebakken vgs ...
Kjipt (vinner 2019)- Drømtorp vgs ...
Dødelige konsekvenser (vinner 2018)- Elvebakken vgs ...
Lykkerus (vinner 2017)- Nesbru vgs ...
Ikkje overvurder di eiga evne (vinner 2016)- Hafstad vgs ...
Likegyldighet dreper (vinner 2015)- Nannestad vgs ...
#ikketadensjansen (vinner 2014)- Drømtorp vgs ...
Dødsfull (vinner 2013)- Nesbru vgs ...